Vind zelf uw antwoord:

Contact via Social Media


In ons Helpcenter vind je oplossingen voor je problemen en antwoorden op je vragen. Kom je er niet uit, dan kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

  1. De snelste weg? Typ je vraag of probleem boven in de zoekbalk
  2. Geef je vraag rechtsonder in de bij de Help button en stuur een e-mail of reageer via social media
  3. Wil je liever iemand spreken? Neem dan telefonisch contact met ons op

Als je een vraag, opmerking of probleem hebt is er niets zo fijn als snel geholpen worden. Daarom bieden wij de mogelijkheid om via Social Media je vraag te stellen aan één van onze medewerkers. Geen wachtrijen of muziekbandjes meer.

Tijdens de openingstijden van de servicedesk reageren we binnen 2 uur op je verzoek.


De meeste klanten wilden weten:

  1. Welke laptop past bij mij?
  2. Hoe werkt Snelle Studenten Service?
  3. Hoe meld ik een reparatie aan?
  4. Wat is de status van mijn bestelling?
  5. Hoe lang heb ik recht op garantie?

CampusShop @Facebook Stel je vraag via facebook

CampusShop @Twitter Stel je vraag via twitter


Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk