Vind zelf uw antwoord:

Prijsopgave vooraf niet mogelijk

Wanneer je een reparatie buiten de garantie wilt laten uitvoeren, bijvoorbeeld omdat je product gevallen is, dan zal de reparateur hier een prijsopgave voor opstellen. Je ontvangt dan de prijsopgave met een aantal verschillende opties. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen het product te laten repareren tegen de geöffreerde prijs, of het product ongerepareerd retour ontvangen na betalingen van de onderzoekskosten

Kan ik prijsopgave ontvangen voordat ik mijn product opstuur?

Iedere zaak is anders. Bij de ene tablet welke gevallen is zal er misschien enkel een barst in het scherm zijn, bij de andere is misschien ook de interne hardware defect geraakt. Om deze reden kunnen wij je niet van een prijsopgaaf voorzien alvorens het product opgestuurd en onderzocht is. 

Tip! Houd er rekening mee dat als het scherm van je laptop of tablet is gebroken door gebruikersschade dat de kosten voor reparatie hoog uit kunnen vallen en dat dit vaak vergelijkbaar is met de prijs van een nieuwe laptop of tablet.


Andere klanten wilden ook weten:

Hoe lang heb ik recht op garantie?

Hoe meld ik een reparatie aan?

Alle vragen over repareren..


 

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk