Vind zelf uw antwoord:

Verpakkingsvoorwaarden

Producten die naar CampusShop worden gestuurd dienen in goede staat bij CampusShop binnen te komen. Hieronder volgen de voorwaarden voor het correct verpakken en opsturen van producten naar CampusShop, zodat wij de retouraanvraag op de juiste wijze in behandeling kunnen nemen.


Voorwaarden verpakking

  • Verpak het product in een stevige (bij voorkeur de originele) doos.
  • Zorg ervoor dat de doos voldoende is gevuld met opvulmateriaal, zodat je product niet kan bewegen en de kans op schade door transport minimaal is.
  • Stop nooit meerdere producten bij elkaar in één doos. Dit kan ervoor zorgen dat de producten elkaar, gedurende het transport, beschadigen.
  • Wanneer je gebruik maakt van het herroepingsrecht, of wanneer je een defect of verkeerd product ontvangen hebt, dien je het product inclusief alle accessoires én de originele doos naar ons op te sturen.
  • Wanneer je jouw product wenst op te sturen voor een reparatie dien je enkel het product op te sturen zonder accessoires. Uitzondering: Bij het opsturen van een laptop of tablet dien je de oplader en de accu mee te sturen.
  • Als verzender ben je verantwoordelijk voor de staat waarin het product bij CampusShop aankomt. Indien wij het product met schade ontvangen doordat deze niet goed verpakt is, zullen hier kosten voor in rekening worden gebracht.

Verzend instructies

  1. Voeg de factuur van je aankoop bij het product in de doos.
  2. Plak het UPS verzendlabel met het retournummer duidelijk zichtbaar op de buitenkant van de doos.

Verzend opties

  • Je verstuurt het pakket gratis via een UPS Accesspoint. Op de website van UPS kan je een punt bij jou in de buurt vinden.
  • Je verstuurt het pakket met een pakketdienst. De kosten en het risico voor het versturen zijn in dit geval voor jou.

Adresgegevens
KBV B.V.
t.a.v. RMA
Hooge Zijde 30
5626 DC Eindhoven
Nederland

Controle bij binnenkomst

  • Er worden foto’s gemaakt van het pakket en het product.
  • Indien het product niet correct is binnengekomen, word je binnen 2 werkdagen geïnformeerd over de staat waarin je product is ontvangen.
  • Bij schade vervalt het recht op garantie en worden kosten voor herstel bij je in rekening gebracht.
  • Wanneer je afziet van een verdere afhandeling en het product terug wenst te ontvangen, wordt er €39,- bij jou in rekening gebracht.

 


Andere klanten wilden ook weten:

Hoe meld ik een reparatie aan?

Zijn er uitzonderingen op het herroepingsrecht?

Alle vragen over retourneren..


 

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk