Vind zelf uw antwoord:

Reparatieduur

De reparatieduur van een defect product, na aanmelding bij CampusShop, is afhankelijk van het Snelle Studenten Service pakket dat op het product is afgesloten. Zit er geen Snelle Studenten Service op het product, dan geldt er een gemiddelde reparatieduur van 3 weken.

Reparatieduur Snelle Studenten Service 
Deze service zit standaard op elke Snelle Studenten Service laptop.

  • 2 jaar Basisservice
  • Je laptop wordt thuis opgehaald. Dit kan meestal al de volgende werkdag. De laptop zal binnen 5 werkdagen worden gerepareerd.
  • Mocht de reparatie van je laptop binnen 5 werkdagen niet klaar zijn, dan ontvang je een leenlaptop totdat de reparatie is voltooid.

Reparatieduur Premium Studenten Service 
Dit is de eerste upgrade mogelijkheid met verbeterde service en deze wordt door ons geadviseerd.

  • 2 of 3 jaar Premiumservice tegen bijbetaling
  • Je laptop wordt thuis opgehaald. Dit kan meestal al de volgende werkdag. De laptop zal binnen 7 werkdagen worden gerepareerd.
  • Je ontvangt direct een leenlaptop waarmee je je studie kunt voortzetten.
  • Mocht de reparatie na 7 werkdagen niet zijn voltooid, dan ontvang je een nieuwe laptop*.

Reparatieduur Pro Studenten Service 
Dit is de tweede upgrade met de beste service.

  • 2 of 3 jaar Premium Proservice tegen bijbetaling
  • Je laptop wordt bij jou thuis gerepareerd. Dit kan al de volgende werkdag, uiterlijk binnen 2 werkdagen.
  • Mocht de reparatie niet lukken, dan ontvang je direct een nieuwe laptop *.

Klik hier voor een uitgebreid overzicht van de verschillende Snelle Studenten Service pakketten.

Let op! De batterij welk bij een Snelle Studenten Service laptop wordt geleverd heeft een garantie van 6 maanden.

Als de schade niet onder de garantie valt en je hebt een verzekering afgesloten op de laptop dan meld je de reparatie aan via de verzekeraar.

* De nieuwe laptop kan in het 2de (en eventueel 3de) jaar een refurbished model zijn i.v.m. de beschikbaarheid van het model.


Andere klanten wilden ook weten:

Hoe meld ik een reparatie aan?

Hoe kan ik de schade aanmelden bij de verzekeraar?

Alle vragen over reparaties..


 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk