Vind zelf uw antwoord:

E-mail contact


In ons Helpcenter vind je oplossingen voor je problemen en antwoorden op je vragen. Kom je er niet uit, dan kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

  1. De snelste weg? Typ je vraag of probleem boven in de zoekbalk
  2. Kan je het niet vinden? Geef je vraag rechtsonder in bij de Help button en stuur een e-mail of reageer via social media
  3. Wil je liever iemand spreken? Neem dan telefonisch contact met ons op

De meeste klanten wilden weten:

  1. Welke laptop past bij mij?
  2. Hoe werkt Snelle Studenten Service?
  3. Hoe meld ik een reparatie aan?
  4. Wat is de status van mijn bestelling?
  5. Hoe lang heb ik recht op garantie?

Je kan er ook voor kiezen om je vraag, opmerking of probleem aan ons door te geven via e-mail. De servicedesk reageert binnen 2 werkdagen op je verzoek.

  1. Klik rechtsonder in het scherm op de button button
  2. Typ je vraag 
  3. Indien je vraag niet gevonden wordt, klik op de button :

Het kan zijn dat je een verouderde browser hebt waardoor de Help button niet zichtbaar is. Klik dan hier.


Heb je een defect en wil je een reparatie aanmelden? Een Snelle Studenten Service laptop reparatie meld je telefonisch aan. Voor overige producten ga je naar het reparatieformulier.


Openingstijden servicedesk


  CampusShop @Facebook Stel je vraag via facebook

  CampusShop @Twitter Stel je vraag via twitter


   Laptop Keuzehulp


Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk